نگرانم نباش عشقم m

 

 نگرانم نباش ..من حالم خوبه ...فقط یه چیز شبیه درد،شباقلبمومیکوبه ...

نگرانم نباش میگم حالم خوبه ...شده فکرکنی  زندگی جدیدا حقیقته یادروغه ؟

کی منوکردعاشق توعشقم به کی بگم راجع به توعشقم به محبتای توتشنه ام حالاتوبازقلبموبشکن ...

نگرانم نباش من خودم بلدم بادروری توسرکنم ازتومن توقعی ندارم اصلاخوب من نمیخوام چیززیادی ازت حتی نمیگم شباتوپیش کیایی فقط 

نگرانم نباش من اینومیگم همینومیرم توتنهاییم غریبوبی کس ...توتنهاییم غریبوبی کس ...

چی شدشدم عاشق توعشقم به کی بکم راجع به توعشقم به محبتای توتشنه ام حالاتوبازقلبموبشکن ..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ساعت 15:22 توسط neda