قدمهايت را بر روی سنگفرش خيابان گل باران ميكنم

I LOVE YOU

اگر روزی از ديار من سفر كنی با چشمانی نابينا شده از گريستن در نبودت جای

كننده است كه زندگی زيباست

همين كه گاه نگاه چشمان پر از عشق يا سردی تو را ميبينم برايم كافی است و قانع

نفس كشيدن من تنها با ياد اوری زنده بودن تو امكان پذير است

 زندگی من در همين از تو نوشتن ها وسعت يافته

زندگی من در نفس های بازدم تو جاری شده

زندگی من در زلالی چشمان تو خلاصه شده

دوست دارم تا اخرين باقيمانده ی جانم تو را عاشق  كنم

برای تو می تپد

وایکاش میدیدی قلبی راکه فقط؛

زندگی چه تلخ وناشکیباست. ایکاش می دانستی مرز خواستن کجاست،

مرگ گواراترین زندگیست؛ بدون تو وبه دور ازدستهای مهربانت،

و به عشق و دنیای تو نرسیدن؛ ایکاش می دانستی بدون تو،

وچه تلخ وغم انگیز است، دور از توبودن، برای تو گریستن؛

وبرای تو ماندن بپای تو مردن وبه عشق تو سوختن؛

چه زیباست بخاطر تو زیستن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, ساعت 6:22 توسط neda