بادبادک می دانست همه ی عمرش به نخی بند است.

      اما مردانه آن بالا می رقصید

****

نه صدایش را نازک کرده بود، نه دستش را آردی....

از کجا باید به گرگ بودنش شک میکردم؟....

****

و عشق تنها گناهیست که به وقت ارتکاب آن، خدا برای

انسان ایستاده دست میزند!

****

نمی دانی بین کشمکش های عقل و احساس

>>دلتنگ تو شدن<< چه حس عجیبی دارد؟!

****

زخم هایم شور میزند....

نمک میخواست که پاشیدی.....!

****

عشق همیشه نافرجام است برای درخت ها...

به آسمان هم که برسند به هم نمی رسند مگر تبرها کاری کنند....

****

تو تکراری ترین حضور روزگار منی و من

عجیب به نگاه تو از آن سوی

فاصله ها خو گرفته ام!

****

همیشه بیادت هستم....

اما شاهدی ندارم بجز کلاغ بام خانه مان....

که او هم حقیقت را به تکه پنیری می فروشد.....

****

سقوط تاوان پریدن با بعضی هاست......

****

سخت است من درد میکشم، تو اما....

چشم هایت را ببند تا بدانم می بینی و بی خیالی....

****

انگار دنیا خالیست.....

           مگر چند نفر هستی....؟

****

دلت گرفته باشد، صدای ترانه که هیچ....

با صدای دستفروش دوره گرد هم

                    به گریه می افتی....

****

تلنگر کوچکی است باران!

وقتی فراموش می کنیم آسمان کجاست؟!

****

من هنوز از بازیه کلاغ پر میترسم....

می ترسم بگویم: تو .....

تو آرام بگویی: پر.....

****

در زندگی به هیچ کس خیانت نکردم جز خودم!

وفای به تو خیانت به خودم بود....

****

یواشکی دوسم داشته باش....

آدمای دنیای من چشم دیدن عشق رو ندارن!

****

تلخ ترین خاطره ی فرهاد! شیرین بود....

****

تنهایی یعنی ذهنم پر از تو و خالی از دیگران

و اطرافم خالی از تو و پر از دیگران!

****

توضیح نمی خواهد، تمام خواسته ی من یک جمله ی کوتاه است:

دلی که به تو سپردم به غم مسپار....

****

کاش دنیا یکبار هم که شده بازیش را به ما می باخت....

مگر چه لذتی دارد بردهای تکراری برایش....؟

****



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, ساعت 17:43 توسط neda