سوختن واژگان                 را هنگامی که


اسم هایمان کنـــار هم قرار     گرفتند با چشمـــانم دیدم

 


حتی و
اژگــــــان هم تحمـــل گرمـــای عشقــــــمان را نداشتند


 واژگان هم به بزرگی عشقمان حسودیشان شد و اتش گرفتند

 


این چه
عشقیست که خدای مهربان در دلهایمان قرار داد


مهـــری
از جنـــس مهربـــانی فرشتـــگان


عشق
ی بـــه زیبایی


 گلـــها

 

عشقی به پاکی

 قطرات شبنـــم سحرگاهان

عشقی به زلالی اب روان چشمه ساران بهار

مهری از جنس افتاب

مهری بی انـــدازه وبی پایان

چقدر از حرم نفـــس هایت سرمستم

چقدر گرمی نفس هایت گرمابخش سردی وجودم شده

 

 

می خواهم "دوستت               دارم " را فریاد بکشم


انچنــ
ـان که گـــوش تمــــــام      کائنـــات را از این کلمه پر کنم


تا تما
می گل ها حسودیشان شود که ملکه یشان مال من است


تا تما
می ستارگان قدر بدانند که روشناییشان را از ماه من دارند


تا تما
می گلها بدانند عطر خوششان را از نفس های تو دارند


تا تما
می ادمیان بدانند که زنده به نفس های


توام
عشـــق ابدی من


اریـــا

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ جمعه 17 آذر 1391برچسب:, ساعت 14:5 توسط neda