زدی تو قید منو چه ساده

گفتی مثل تو برام زیاده

منو چه آسون کردی فراموش

فانوس عشقو کردی تو خاموش

اما بدون من به یادت هستم

تا به قیامت دل به تو بستم

محاله عکست نباشه دستم

دلم شکسته از همه خستم

تو بی وفایی ندیدی از من  

من با وفایی از ندیدم از تو

دستمو دادم ندادی دستو

نکردم هرگــــز گلایه از تو

نفرین میکردم دنیای پستو

 خلاصه از تو خیری ندیدم

همیشه ناز تورو خریدم

وفا نکردی به من تو هرگز

زدی رو اسمم یه  خط قرمز

 داری هزار تا خاطره از من

ندارم حتی یه نامه از تو

بد بودی با من اما نکردم

حتی یه بارم گلایه از تو

چه ساده رفتی با من نموندی

سرود عشقو با من نخوندی

تنهام گذاشتی اول جاده

اما بدون من صبرم زیاده

 اما بدون من صبرم زیاده

...  تقدیم به اونی که بهارمو  در آورد ازتو تقویمش ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ساعت 15:30 توسط neda