Neda joOn

Neda joOn

  با حس عجیبی

  با حال غریبی

                                           دلم تنگته

  پر از عشق وعادت

  بدون حسادت

                                           دلم تنگته

  گله بی گلایه

  بدون کنایه

                                           دلم تنگته

  پر از فکر رنگی

  یه جور قشنگی

                                           دلم تنگته

  تو جایی که هیچکی

  واسه هیچکی نیست و همه دل پریشن

  دلم تنگه تنگه

  برای یه لحظه کنار تو بودن

  یه شب شد هزار شب

  که خاموش وخوابن چراغای روشن

  من دلشکسته

  با این فکر خسته

                                             دلم تنگته

  با چشمای نمناک

  تر و ابری و پاک

                                              دلم تنگته

  ببین که چه ساده

  بدون اراده

                                              دلم تنگته

  مثل این ترانه

  چقدر عاشقانه

                                              دلم تنگته

  یه شب شد هزار شب

  که دل غنچه ما قرار بوده وا شه

  تو نیستی که دنیا

  به سازم نرقصه به کامم نباشه

  چقدر منتظر شم

  که شاید از این عشق سراغی بگیری؟

  کجا ؟   کی ؟    کدام روز ؟

منو با تمام دلت می پذیری؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ساعت 16:46 توسط neda