دوست دارم

دوست دارم

از مرد فرانسوی پرسیدند: چرا دست زن رو میبوسی؟

پاسخ داد:

چون زن محترم است و نیمه گمشده مرد را تکمیل میکند.

مرد آلمانی به این سوال اینگونه پاسخ داد:

زن مقدس است چون میزاید و ادامه زندگی در اوست.

و پاسخ مرد ایرانی:

بالاخره باید از یه جایی شروع کنم دیگه !!



نظرات شما عزیزان:

امید تنها
ساعت14:08---27 خرداد 1393
وبت خیلی قشنگه لطفا به وب من هم سر بزن و نظرتو بگو و همچنین اگه دوس داشتی بیشتر با هم در مورد وب سایت نویسی اشنا بشیم و به هم کمک کنیم بهم خبر بده امید وارم به تونم از تجربیات شما استفاده کنم دوس داشتید وبه منو هم لینک کنید و بگید من هم شما رو لینک کنم

)از طرف امید تنها طراح قالب سایت های وب )


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, ساعت 6:54 توسط neda