Neda joOn

Neda joOn

هیچ گاه فکر نمی کردم جزء بعضی ها شوی!!!

که دل می برند ودل می شکنند...

نمی دانی دل شکستن چه دردی دارد...

آرزو دارم دردش را بچشی

تا حالم را بفهمی!!!

شکستن دل یک طرف

این که سراغ شکسته هایش را نمی گیری یک طرف...

ولی من با شکسته های دل دنیای دارم

دنیایی پر از تنهایی...

راضیم به این دنیا

چون خدارا دارم و بس...!!

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت6:54---7 خرداد 1393
سلام مهربون دوست خوبم امیدوارم حالت خوب باشه و تندرست باشه . عزیزم واقعا وبت قشنگه تبریک میگم دست گلت بابت جمع آوری این مطالب زیبا درد نکنه و انشالله ب جایگاه خوبی برسه وبت . گلم اگر لایق میدونی دوست داشتم تبادل لینک کنیم و خوشحالم میکنی اگه ب بوم سر بزنی و نتیجه درخواست تبادل لینکو هم بدی یه دنیا ممنون.ایام ب کامت مهربون یا حق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ساعت 6:28 توسط neda