ی روزگار هی روزگار                                   رفتشو من تنها شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     هی روزگار هی روزگار                                  من تو غمم باز غرق شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  هی روزگار هی روزگار                                  من با غمم وای چه کنم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هی روزگار هی روزگار                                  مردم و باز زنده شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هی روزگار هی روزگار                                  تو میدونت اسیر شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هی روزگار هی روزگار                                  تو بازیات شریک شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  چرخیدیو چرخیدیو,چرخیدیو چرخیدیو                  من تو غمت شریک شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هی روزگار هی روزگار                                 چقدر تو بازی میگیری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشق منو روح منو                                        روون ساده ی منو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هی روزگار هی روزگار                                خستم دیگه به جون تو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رفتش از پیشم دیگه                                       من موندمو با خود تو.........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, ساعت 20:30 توسط neda