حرف آخر

سلام دوستان این حرف آخرمه ممنون از همتون که به فکرم

هستید


من فردا این موقع وبم رو نمی بینید ومطمئن باشید


خودمم نخواهم بود


خیلی تنها شدم با دردهام ولی نتوانستم دوام بیارم


ولی بازم از همتون ممنون خیلی گل هستید اینو بدونید


اگر هم وبم حذف نشد مطمئن باشید به جای وبم من از این


دوران واز این دنیا حذف خواهم شد چون با خودم عهد


بستم این دفعه دیگه از پیش همتون برم


فردا بعدزظهر از این دنیا میرم


خیلی تنهاشدم با تنهایی از پیشتون رفتم به اون عشقم

 

بگین که دوسش دارم وداشتم عزیزان خدا حافظ برای همیشه


.....مواظب خودتون باشین گل های سرسبد من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, ساعت 20:20 توسط neda